Теплові реле навантаження

Теплові реле навантаження використовуються для захисту електродвигунів. Реле контролює струм, і якщо він перевищує задане значення або відбувається втрата фазного струму, реле відключає ланцюг управління.

Реле перевантаження, що використовуються в електротехніці та електроніці, відносяться до так званих струмозалежних захисних пристроїв, - пояснює співрозмовник з електротехнічного магазину АмперОК за посиланням https://amperok.com.ua/nyzkovoltna-produkc%D1%96ja/puskachi_kontaktory_ta_dopomizhne_obladnannja/teplovi_rele/ прямо зараз. Реле постійно контролює температуру обмотки двигуна та забезпечує її захист від можливих пошкоджень, наприклад, у разі перевантаження, обриву фази або зупинки двигуна.

Принцип роботи реле перевантаження

Робота теплових реле перевантаження ґрунтується на специфічних властивостях біметалу. Цей матеріал змінює форму при нагріванні, тому виготовлені з нього деталі деформуються.

Коли температура реле перевищує певне значення (температура спрацьовування), робочий біметал згинається, викликаючи рух затвора і, відповідно, розрив ланцюга котушки.

Біметал у реле нагрівається резисторами, через які протікає струм, а не безпосередньо проводами живлення двигуна. Баланс між введенням та виведенням тепла визначається струмом при різних температурах.

Час спрацювання реле

Час спрацьовування реле залежить від двох факторів: попереднього навантаження реле та сили струму. Дуже важливо, щоб час відключення був меншим, ніж час небезпеки ізоляції відповідного двигуна.

Робота реле навантаження дуже схожа на роботу контакторів. Основна відмінність полягає у можливостях використання обох пристроїв. Контактори, оснащені дугогасною камерою, призначені для великих струмів, у той час як реле використовуються для комутації слаботочних систем.

Теплові реле як елемент автоматики

Теплові реле, які називаються реле перевантаження, є захисними пристроями, які функціонують залежно від струму, що протікає. Вони створені для захисту електродвигунів від перевантаження та перегріву. Таких двигунів дуже багато і вони дуже різні, тому теплові реле мають ряд спільних рис, але відрізняються і деталями. Вони встановлюються на контакторах і робочій ланцюзі, оскільки двигун управляється через їхні контакти.

Завдання теплових реле, як випливає з назви, — контролювати температуру обмотки такого електродвигуна. Їх робота заснована на кривизні біметалічних пластин, вмонтованих в реле, через яке проходить струм. Температура обмотки двигуна може змінюватися за рахунок електричного струму, який проходить через ланцюг живлення. При збільшенні величини струму, що передається двигуну в результаті відмови, тепловий струм збільшується, що призводить до додаткового вигину біметалічних пластин, а при перевищенні граничного значення пластини механізм відключення терміки спрацьовує. виштовхується і робоча ланцюг розривається. Реле програмуються з граничними значеннями, при досягненні максимального діапазону температур допоміжний контакт зміщується. Вибір відповідного теплового реле захищає роботу двигуна в неприродних температурних умовах і гарантує максимальну постійну роботу, підвищує ефективність і продовжує термін служби. Реле, які монтуються безпосередньо на контакторах, дозволяють здійснити набагато швидшу збірку.

Тілоохоронець та його обов

Наливной Пол под Ламинат

Наливные Полы Фото Цены

Типы систем молниезащиты

Можно ли блефовать в покере